Kvalitetsgaranti – din trygghet

Trykking, skader, angrerett og reklamasjon

Vi lever av, og ikke minst, for fornøyde kunder. Så vi gjør det vi kan for at akkurat DU skal bli en av våre fornøyde kunder og gode ambassadører.

Det er trygt å handle hos oss

  • Alle sider er sikret med SSL kryptering med et sertifikat fra anerkjente Geotrust.
  • Kredittkort blir aldri lagret eller mellomlagret på vår server.
  • Du trenger ikke oppgi andre personopplysninger enn dem vi må ha for å utføre bestillingen din.
  • Vi utleverer aldri informasjon om deg til tredjepart.

Transportskader

  • Vi garanterer at bildet blir levert skadefritt frem til du har fått det utlevert.
  • Hvis det er skader på bildet, send bilder av skader/feil og beskriv de kort (til hei alfakrøll veggbilder.no), så trykker vi nytt bilde.

Bildene er med sin store størrelse sårbare i forhold til andre små og kompakte pakker. Hvorvidt vi trenger det skadede bildet i retur er en vurderingssak fra gang til gang. PS. Dette er formelt en reklamasjon.

Kvalitetsfeil fra produksjon

  • Vi garanterer at bildet er av høy kvalitet og uten feil.
  • Hvis det er feil på bildet, send bilder av skader/feil og beskriv de kort (til hei alfakrøll veggbilder.no), så trykker vi nytt eller gir deg avslag på prisen.

Vi er svært opptatt av å tilby høy kvalitet, både på bilder og trykking av de. Bildene trykkes av erfarne fagfolk, ett og ett på bestilling. Det er ingen masseproduksjon, kun håndtverk og mange års fagkunnskap. Men feil kan selvfølgelig skje. Det kan ha skjedd på grunn av feil på produksjonsutstyr, eller en menneskelig feil som ikke har blitt oppdaget eller blitt synlig før utsending. Uansett årsak så finner vi ut hva som har skjedd, retter opp, og trykker opp nytt bilde og sender kostnadsfritt. PS. Dette er formelt en reklamasjon.

Bytte motiv eller produkttype

Du kan, etter avtale, returnere bildet og få 75% av prisen tilbake, hvis du angrer på bildevalget. Men kjøper du et nytt bilde til tilsvarende eller høyere pris får du tilbake 85% av prisen på bildet du returnerer.
Prosess ved bildebytte:

  1. Kunde tar kontakt og forklarer årsak og hvilket bilde man ønsker å bytte til.
  2. Veggbilder bekrefter og oppgir korrekt adresse for retur (avhenger av bildetype og årsak).
  3. Kunde sender tilbake bildet i original emballasje. Kunde betaler returkostnad.
  4. Kunde fyller ut spørreundersøkelse – for at vi skal bedre forstå og lære hvordan vi kan forbedre oss.
  5. Veggbilder mottaker returnert bilde og setter i bestilling nytt bilde.

Angrerett

Bildene blir laget på bestilling og ditt bilde er trykket for akkurat deg. Derfor gjelder ikke 14 dagers åpen angrerett som man er vant til på nett.

«Når varen er fremstilt etter dine spesifikasjoner, det vil si varer som er fremstilt på bakgrunn av dine individuelle valg eller dersom varen har fått et tydelig personlig preg, er det ikke angrerett.» http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/har-jeg-angrerett

Se avsnittet over om bytte av motiv eller produkttype.

Reklamasjon – produksjonsfeil

Se avsnitt over om transportskader og kvalitetsfeil. Som et varig produkt som er ment til å vare mer enn 2 år, er reklamasjonstiden på veggbilder 5 år.

Selv om den absolutte fristen er to eller fem år, må du reklamere innen rimelig tid fra du oppdaget mangelen. Hvis ikke, kan du miste kravet ditt mot selger. fra Forbrukerradet.no

Vi vil helst at du oppdager feil så fort som mulig slik at vi får ryddet opp så fort som mulig, da det er lite sansynlig at denne typen varer skal utvikle en mangel over tid. Ved reklamasjon vil vi gjøre det vi kan for å rette opp i feilen, som i de fleste tilfeller betyr opptrykk av nytt bilde.

Bilder du har sett på

Du har ikke sett noen bilder ennå.

Bildekategorier